§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady, warunki, prawa i obowiązki Uczestników
Wydarzeń Fundacji The Polish Modern Music.
Adres Fundacji: Siedziba – ul. Podłęska 9/98, 30-865 Kraków
Prowadzenie działalności: ul. Stefana Batorego 1, 31-135 Kraków
Pozostałe dane kontaktowe: adres e- mail: biuro@pmmi.org.pl www.pmmi.org.pl tel.
+48 576 008 818
Dane do korespondencji – Odbiorca: Fundacja The Polish Modern Music Institute,
adres: ul. Podłęska 9/98, 30-865 Kraków
§ 2. Definicje
Słownik pojęć użytych w niniejszym Regulaminie:
Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów pisanych
wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba, że z kontekstu
ich użycia wyraźnie wynika inne zastosowanie.
Fundacja- należy przez to rozumieć Fundację The Polish Modern Music z siedzibą w
Krakowie ( Prowadzenie działalności: ul. Stefana Batorego 1, 31-135 Kraków);
Organizator- należy przez to rozumieć Fundację;
Wydarzenie- szkolenia, warsztaty, konferencje, odbywające się w terminie i miejscu
wskazanym przez organizatora;
Uczestnicy wydarzeń- wszystkie osoby, które zakupiły bilet, na portalu sprzedaży
biletów.
Harmonogram wydarzeń- określony program wydarzeń, umieszczony na stronie
fanpage fundacji The Polish Modern Music Institute
https://www.facebook.com/PMMIKrakow – „PMMI Krakow”, w zakładce
“Wydarzenia”;
Fanpage- strona internetowa Fundacji, na której Organizator będzie udostępniał
informacje na temat wydarzeń;
Certyfikat- dokument potwierdzający uczestnictwo w Wydarzeniu, który otrzyma
każdy Uczestnik biorący udział w Wydarzeniu.
Rodo – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§ 3. Informacje ogólne
- Regulamin skierowany jest do wszystkich osób zainteresowanych wzięciem udziału
w Wydarzeniu organizowanym przez Fundację.
- Regulamin jest udostępniony do wydrukowania, pobrania, odtwarzania i
utrwalenia przez Uczestnika na stronie Fanpage.
- Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu rejestracji
Uczestnika Wydarzenia i wzięcia przez niego udziału w Wydarzeniu.
- Uczestnik może porozumieć się z Organizatorem za pośrednictwem telefonu 576
008 818 (pn.-pt.), poczty elektronicznej biuro@pmmi.org.pl
- Uczestnik w przypadku kontaktu telefonicznego ponosi koszty połączenia według
stawek wybranego przez niego operatora.
- Uczestnik akceptuje Regulamin poprzez odesłanie oświadczenia w formie
wiadomości mailowej lub prywatnej poprzez narzędzia internetowe o treści: „
Akceptuję Regulamin i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych…”
przez Fundację The Polish Modern Music z siedzibą w Krakowie ul. Podłęska 9/98,
30-865 Kraków, nadto oświadcza i potwierdza, że:
podane dane osobowe są poprawne i zgodne ze stanem faktycznym;
podane przez niego dane nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, obowiązują przepisy
powszechnie obowiązującego prawa w Polsce, w tym Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964
r. ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1145)- dalej jako Kodeks cywilny.
§ 4. Rejestracja i udział w Wydarzeniu
- W celu wzięcia udziału w Wydarzeniu uczestnik ma obowiązek dokonania
rejestracji poprzez zakupienie biletu na portalu sprzedaży biletów,
- Link do sprzedaży biletów Organizator zamieści na stronie Wydarzenia.
- Bilet można również nabyć elektronicznie, robiąc przelew na konto bankowe
fundacji, blikiem na wskazany nr telefonu przez Organizatora lub w formie gotówki
- Warunki finansowe i cennik jest sporządzony wcześniej przed wydarzeniem, każdy
Uczestnik wydarzenia jest poinformowany. Informacje można znaleźć na stronie
fanpage fundacji bądź w opisie wydarzenia.
- Posiadanie biletu i rezerwacja miejsca, uprawnia do uczestnictwa w Wydarzeniu, a
także oznacza wyrażenie zgody na postanowienia niniejszego Regulaminu oraz
wszelkich innych ustaleń dokonanych między uczestnikiem a Organizatorem.
- Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub
nieprawdziwych danych osobowych przez Uczestnika podczas rejestracji.
§ 5. Rezygnacja z Wydarzenia
- Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w wydarzeniu w terminie siedem dni
od daty rezerwacji uczestnictwa, nie później jednak niż do dnia rozpoczęcia
wydarzenia(nie dotyczy biletów i karnetów w cenie promocyjnej). Rezygnacja
uczestnika z udziału w wydarzeniu powinna być dokonana w formie pisemnej, na
adres korespondencji Fundacji (ul. Podłęska 9/98, 30-865 Kraków), e-mail:
biuro@pmmi.org.pl
- Uczestnik wydarzenia ma prawo na wymianę biletu z wydarzenia na voucher, który
może wykorzystać na dowolne wybrane wydarzenie, w terminie nie późniejszym niż 3
dni przed rozpoczęciem wydarzenia, z którego rezygnuje. Voucher będzie wystawiony
na taką sumę, na jaką Uczestnik zakupił bilet i będzie on ważny przez 60 dni od daty
wymiany. Uczestnik powinien na minimum 10 dni przed rozpoczęciem wydarzenia,
na które się decyduje zawiadomić o tym mailowo Organizatora, podając przy tym
swoje imię i nazwisko.
§ 6. Dane osobowe
Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez Organizatora z zachowaniem
wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w obowiązujących przepisach
dotyczących ochrony danych osobowych;
- Dane osobowe będą archiwizowane przez Sprzedawcę przez trzy lata od dokonania
ostatniego zakupu biletu na Wydarzenie;
- Zgodnie z RODO ( Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. wraz ze zmianami ustawy z 21 lutego 2019 r. o zmianie
niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych ( DzU poz. 730) Uczestnikowi co do zasady, w zależności od
korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do
organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu
do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania oraz przenoszenia danych;
- Administratorem twoich danych Osobowych przechowywanych w Fundacji The
Polish Modern Music Institute na wydarzenia w evenea.com jest Fundacja The Polish
Modern Music Institute z siedzibą w Krakowie przy ul. Podłęska 9/98, 30-865
Kraków, która prowadzi operację przetwarzania twoich danych Osobowych w sposób
odpowiedzialny i bezpieczny, zgodnie z przepisami Unii Europejskiej RODO/GDPR;
- Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie na potrzeby realizacji Wydarzenia oraz
umożliwienia Uczestnikowi wzięcia udziału w Wydarzeniu;
- Uczestnik ma prawo do zakończenia współpracy w każdej chwili, a także prawo do
ponownej współpracy. Po okresie pięciu lat lat od udzielenia zgody na przetwarzanie,
oraz po wycofaniu zgody na przetwarzanie- dane zostaną automatycznie usunięte.
§ 7. Postanowienia końcowe
- Wydarzenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu
ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych(Dz.U. 2009
nr 62 poz.504);
- Uczestnik Wydarzenia akceptując niniejszy Regulamin zgadza się na publikację
wizerunku widocznego na zdjęciach oraz innych materiałach wideo wykonywanych
podczas wydarzenia w Internecie. Uczestnik w formie mailowej dokona wyrażenia
zgody na publikację wizerunku.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają
przepisy Kodeksu cywilnego;
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestników, które mogą
zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas wydarzenia;
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie
zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek
działania związane z wydarzeniem, jak i w obrębie tych obiektów.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie
serwisu internetowego wydarzenia;
- Organizator ma prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w
życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie serwisu internetowego
wydarzenia, przy czym w odniesieniu do usług będących w toku, zastosowanie ma
wersja regulaminu z obowiązująca w chwili składania rezerwacji przez uczestnika;
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa
w wydarzeniu i obowiązują wszystkich uczestników.
Niniejszy Regulamin, został zatwierdzony przez Prezesa Zarządu Fundacji, Pana
Wasyla Jerenowskiego.