Latest Album

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut rhoncus risus mauris, et commodo lectus hendrerit ac.

banner
Dora Lewis

Zadzwoń do nas: +48 576 008 818

 

Produkcja koncertów

Academy of Music Business / Produkcja koncertów

„Zarządzanie zespołem muzycznym” - Organizacja koncertów i finanse w zespole...

Certyfikowane warsztaty dla muzyków – szkolenie oraz Q&A z prowadzącym

Przedmiot spotkania: JAK ZAPLANOWAĆ, ZORGANIZOWAĆ, PRZEJECHAĆ I ROZLICZYĆ TRASĘ KONCERTOWĄ, CZYLI ZESPÓŁ W TRASIE.

Zapraszamy na kolejną edycję warsztatów z cyklu Event Management & Music Business – zarządzanie biznesem muzycznym organizowanych przez Fundację The Polish Modern Music Institute PMMI Krakow w Academy of Music Business – Studia Muzyczne.

W związku z dużym zainteresowaniem szczegółowymi tematami i wieloma pytaniami kierowanymi do nas, postanowiliśmy uruchomić cykl kursów i szkoleń, pozwalających na lepsze zrozumienie wybranych szczegółowych zagadnień zarządzanie zespołem i trasą koncertową.

TEMATY

Część I

JAK I GDZIE ZARABIAĆ? JAK I Z KIM SIĘ ROZLICZAĆ? O JAKICH PODATKACH TRZEBA WIEDZIEĆ? – Czyli Finanse w zespole.

✅ Partnerzy finansowi artystów.
– Z kim i na jakich polach możemy współpracować?
📣 Menedżer, wytwórnia/wydawca, organizatorzy koncertów, partnerzy internetowi, OZZP – ZAIKS, STOART, SAWP
✅ Źródła finansowania.
– Jak i gdzie artyści mogą zarabiać?
📣 Koncerty: honorarium (stawka vs. wpływy z biletów), merch (płyty, koszulki, gadżety…);
📣 Tantiemy: internet: YouTube, Spotify, TIDAL… ZAIKS: płyty, koncerty, publiczne odtworzenia, STOART, SAWP: publiczne odtworzenia;
📣 Merch: płyty CD, płyty winylowe, inne nośniki muzyki, koszulki, czapki, torby gadżety z logo, bądź motywami płytowymi, czy trasowymi;
✅ Produkcja koncertu / trasy koncertowej
– Jak zaplanować i rozliczyć koncert?
📣 Planowanie, przygotowanie, pierwsze koszty (umowy, druk plakatów i biletów, rezerwacje hoteli, busów, zakupy sprzętowe)
📣 Koncert, rozliczenie z organizatorem, koszty i podział honorarium (rozliczenie kosztów organizacji koncertu między organizatorem a zespołem);
📣 Rozliczenie końcowe z zespołem (rozlicznie transportu, techniki, podatków, wypłaty dla muzyków).
✅ Formy rozliczeń
📣 Co warto, a co trzeba wiedzieć?
– Jak się umawiać?
– Honorarium zespołu (umowa o dzieło czy faktura?)
– Bilety (prowizja, podatki)
– Rozliczenie: muzyków, techniki, transportu, noclegów itp… umowy o dzieło, rachunki, faktury, paragon.
📣 Podatki – co warto, a co trzeba wiedzieć?
– VAT w przychodach, VAT w kosztach;
– Podatek dochodowy.

Część II:

– JAK ZAPLANOWAĆ, ZORGANIZOWAĆ, PRZEJECHAĆ I ROZLICZYĆ TRASĘ KONCERTOWĄ, CZYLI ZESPÓŁ W TRASIE.

✅ Produkcja koncertu
– Jak umawiać się na koncert?
– Jak zaplanować trasę?
– Jak układać i rezerwować koncerty?
✅ Zanim powstanie trasa
– planowanie /bookowanie;
– oferty / mailingi, telefony, kontakty bezpośrednie;
– logistyka / formalności;
✅ Jak przejechać trasę i ją rozliczyć?
– Ile co kosztuje i kto za to płaci?…
✅ Czarny sen menedżera – miał być koncert i go nie ma.
– elementy ryzyka;
– rozwiązania i konsekwencje;
– przełożenie, odwołanie.
✅ Warto wiedzieć – ważne wskazówki dla managera.
– Poważne wyzwania, trudne rozmowy;
– akcje charytatywne;
– obowiązek i pułapka jak pomagać z głową? jak wybierać? jak odmawiać?
Dołącz do najlepszych! Zapraszamy na nasze wyjątkowe szkolenia.
Certyfikowane warsztaty Music Business.
✅ Rozliczenia w praktyce
pomocne drobiazgi (i nie tylko drobiazgi), które ułatwiają życie
– fundusz zespołowy zaliczki w trasie, gotówka i przelewy (wynagrodzenia i koszty), raporty koncertowe, miesięczne i inne
✅ Jak rozliczyć się z zespołem?
– Raporty | Raporty | Raporty

GRUPA DOCELOWA

– Maksymalna ilość Uczestników kursu – grupa 20 osób.

Do udziału w szkoleniu serdecznie zapraszamy:

  • muzyków
  • pracowników instytucji kultury
  • pracowników wydawnictw muzycznych, agencji koncertowych i reklamowych
  • pracowników firm audiowizualnych i fonograficznych
  • członków zespołów muzycznych
  • Aspirujących Managerów.
  • Osoby pracujące w branży muzycznej chcące zdobyć cenną wiedzę podczas szkolenia w tematyce „Finanse w zespole / organizacja trasy koncertowej”.

➡ Wykorzystujemy sieć naszych znajomości, by uatrakcyjnić listę muzyków, kompozytorów, menedżerów i agentów mogących podzielić się swoją wiedzą na cotygodniowych kursach mistrzowskich ⬅

WARSZTATY POPROWADZI

Szkolenie poprowadzi Paweł Hordejuk. Agencja Artystyczna MOKRE BUTY
Menedżer zespołu Happysad od 2004 roku. Razem z Happysad przejechał ponad tysiąc koncertów, pracował przy powstawaniu ośmiu płyt studyjnych i trzech DVD koncertowych (pięć z nich ma status platynowej płyty, a trzy złotej). Odpowiadał za produkcję kilkudziesięciu teledysków zespołu Happysad.
Prowadzi Agencję Artystyczną MOKRE BUTY.
Przez kilka lat był menedżerem zespołu Indios Bravos, zajmował się także zespołami Muzyka Końca Lata, Naiv, Stan Miłości i Zaufania oraz Lorein.
Pracę w branży muzycznej rozpoczynał w 2003 roku jako asystent Piotra Wieteski, menedżera zespołu Kult, a wcześniej był jednym z założycieli forum internetowego Kultu.
W latach 90. Współpracował także przy produkcji kilku programów telewizyjnych. Był w pierwszej ekipie tworzącej program TOK-SZOK, przygotowywał publicystyczny program „Wydarzenie tygodnia”, pracował w ekipie programu „Jeśli nie Oxford, to co?”.

pawel_hordejuk

MIEJSCE SZKOLENIA

On-line – platforma Zoom
  • Link oraz ID do logowania przesłane zostaną na podany przez Państwa e-mail najpóźniej dzień przed wydarzeniem
  • Logując się na platformę Zoom, należy wpisać dane umożliwiające identyfikację (imię i nazwisko albo pseudonim – zgodnie z danymi podanymi w tytule przelewu)

Warsztaty stacjonarne

TERMINY – KIEDY?:

BILETY

Cena biletów obejmuje dwa spotkania kursu.

  • Przedsprzedaż – 130 zł
  • Normalny (najpóźniej dzień przed wydarzeniem): 150 zł
  • W dniu wydarzenia: 170 zł
  • Dla stałych uczestników naszych szkoleń, cena za kurs (dwa spotkania) wynosi 120 zł
  • Jednodniowy – 100 zł

PŁATNOŚĆ

  • Przedpłata na rachunek bankowy fundacji o numerze:
    86 1020 2892 0000 5702 0725 3000
    Odbiorca: Fundacja The Polish Modern Music Institute
    Tytuł: Kurs online Podstawy marketingu i PR, [DATA SZKOLENIA] [NAZWISKO/PSEUDONIM]
  • Potwierdzenie przelewu prosimy przesłać mailem na adres: info@studiamuzyczne.pl. W odpowiedzi otrzymają Państwo bilet w formie elektronicznej oraz link do udziału w e-kursie

DODATKOWE INFO

  • Bilety zakupione w przedsprzedaży nie podlegają zwrotowi
  • Na życzenie wystawiamy fakturęów statutowych fundacji
  • Regulamin wydarzenia dostępny pod adresem:

ORGANIZATOR

Fundacja The Polish Modern Music Institute
Telefon: +48 576 008 818
E-mail: INFO@STUDIAMUZYCZNE.PL
Koordynator: +48 882 486 848

SUGESTIE

  • Skopiuj link tego wydarzenia i dodaj do swojego profilu na FB – niech wszyscy wi(e)dzą, że się rozwijasz!
  • Zaproś znajomych do udziału w wydarzeniu
  • Pamiętaj: pilnuj terminów spotkań!